Czego potrzebujesz ?
Producenci
Reklamacje

Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, nazwa towaru i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2. Odesłanie produktu
Towar powinien zostać przysłany kompletny, zwłaszcza z akcesoriami, które mają wpływ na funkcjonalność danego sprzętu lub które mogą być jedną z przyczyn zaistnienia wady towaru. Do towaru proszę dołączyć szczegółowy opis występujących wad wraz z informacją w jakiej sytuacji dana wada występiła. Do reklamowanego towaru proszę dołączyć kserokopię dokumentu sprzedaży lub oryginał karty gwarancyjnej, jeżeli została wydana z towarem, a także adres, na który zostanie odesłany towar.

Towar wraz z dowodem zakupu oraz wypełnionym formularzem reklamacji prosimy odesłać na adres:

P.P.H.U. Bramker Dariusz Karaś
ul. Sikorskiego 45d/9
35-304 Rzeszów
603636623 178572519

3.Zabezpieczenie towaru

Towar powinien zawierać oryginalne opakowanie umożliwiające bezpieczny transport do serwisu. Dopuszczalne jest zastosowanie opakowania zastępczego, jednak powinno ono gwarantować odpowiednią ochronę podczas transportu.

Skontaktuj się z nami w celu zorganizowania transportu reklamowanego produktu.

do góry
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl